Lid worden van scouting Beek en Donk

Op dit moment zijn de Welpen onze jongste groep. Je kunt dan ook lid worden vanaf 7 jaar, maar het kan ook op latere leeftijd. Meer informatie over de verschillende speltakken en wanneer zij club draaien vind je onder Speltakken.

Proefdraaien

Bij Scouting Beek en Donk mag je altijd eerst 3 keer komen kijken bij de speltak waar je lid van wilt worden. Daarna krijg je van de leiding een formulier om je officieel in te kunnen schrijven. Bij sommige speltakken is sprake van een wachtlijst, dit zal de leiding aangeven als je je aanmeld om te komen kijken.
Wil je komen kijken of inschrijven voor de wachtlijst, vul dan graag de velden in het onderstaande formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact op over een goed moment om te komen kijken.

Meld je aan om te komen kijken

Dus wil je lid worden van Scouting Beek en Donk of komen kijken of het iets voor je is? Of wil je zoon of dochter lid worden? Vul dan dit formuliertje in en wij nemen binnen enkele dagen contact op!

Wil graag komen kijken bij

Heb je eerst nog vragen? Dan kun je ook contact opnemen door een mailtje te sturen naar info@scoutingbeekendonk.nl