Kerstbomenactie

Kerstbomen ophaalactie op zaterdag 6 januari

Twijfel jij ook altijd wanneer je de kerstboom de deur uit moet doen? Scouting Beek en Donk helpt je! Op zaterdag 6 januari (Drie Koningen), tussen 10:00 en 16:00 uur, bieden wij een unieke service aan: het ophalen van kerstbomen bij jou thuis tegen een vriendelijke vergoeding van slechts €4,- per boom.

De actie in het kort

Wat: Kerstbomen ophaalservice
Wanneer: Op zaterdag 6 januari tussen 10.00 en 16.00 uur
Voor wie: Alle inwoners van Lieshout en Beek en Donk

Hoe werkt het?

1. Reserveer je plekje: Vul het formulier in om jouw kerstboom op te laten halen door onze enthousiaste scouts.
2. Betaal eenvoudig: Afhankelijk van je voorkeur ontvang je een handig betaalverzoek om vooraf te betalen. Zo niet, kies dan voor de optie om aan de deur te betalen.
3. Zet je kerstboom buiten: Op de afgesproken dag en tijd leg je jouw kerstboom buiten neer op een zichtbare plek.

Als je ervoor kiest om vooraf te betalen, ontvang je een link voor een betaalverzoek. Als aan de deur betalen meer jouw stijl is, zorg er dan voor dat je in de ochtend of middag thuis blijft om onze scouts te begroeten en je bijdrage persoonlijk af te rekenen.

Wacht niet en Reserveer nu via dit formulier: https://forms.gle/KRM4bsTMwnPM8ccF9